Kochana Babciu, kochany Dziadku
>> więcej ...
Idą drogą Kolędnicy
>> więcej ...
Mikołaju, Mikołaju przynieś nam również w prezencie duuuuuuużo śniegu.........
>> więcej ...
Już od pierwszych dni grudnia wszystkie dzieci rozpoczęły czas radosnego oczekiwania na najpiękniejsze święta w roku.
>> więcej ...
Zabawy z kodowaniem rozwijają umiejętności logicznego myślenia, rozumowania i wnioskowania. Kształcą wyobraźnię i kreatywność dzieci. Zachęcają je do działań grupowych, dzięki czemu dzieci rozwijają się społecznie. Mogły układać je na płaszczyźnie lub według wzoru (kodu) zaproponowanego przez nauczycielkę, albo realizować własne pomysły. Z powodzeniem uczyły się tej sztuki, układając na kolorowej macie kartoniki z obrazkami .Trudności, które mogą pojawić się w ich trakcie, są przez dzieci traktowane raczej jako wyzwania, a nie jako problemy czy bariery. W trakcie zabaw z kodami dzieci koncentrują się na wyszukiwaniu rozwiązań (jednego lub wielu), przez co wzrasta ich poczucie własnej wartości. Czują się zauważone i docenione, co w konsekwencji przyspiesza i czyni bardziej efektywnym proces przyswajania przez nie informacji i rozwoju nowych umiejętności.
>> więcej ...
>> więcej ...
>> więcej ...
Już pierwszy miesiąc za nami - zawiązały się nowe przyjaźnie, nauczyliśmy się być ze sobą w naszej grupie - tej najstarszej w przedszkolu. Chętnie podejmujemy nowe wyzwania, z zapałem się uczymy, poznajemy otaczający świat i z wielką radością nieustannie się bawimy :)
>> więcej ...
Od pięciu lat - 15 września obchodzony jest Iinternational Dot Day, czyli Międzynarodowy Dzień Kropki. Te trochę nietypowe, a przede wszystkim mało znane święto związane z kreatywnością, odwagą i zabawą dało doskonały wstęp do rozbudzania w naszych dzieciach jeszcze większej chęci do tworzenia, działania, pomysłowości, nabywania pewności siebie i wiary we własne możliwości. Początkiem naszej przygody z Kropką stał się film opowiadający historię małej dziewczynki o imieniu Vashti, której świat zmieniła mała, zwyczajna kropka…
>> więcej ...
| 1 | 2 | >>
(wszystkie)