Pierwsze zadanie wykonane :)

 

Październik to pierwsze zadanie do wykonania dla dzieci w ramach Ogólnopolskiego Projektu „Dzieci Programują – ProgramujMY”.  W tym tygodniu wybraliśmy się na grzyby.  Gra „Grzybobranie”- miała charakter gry planszowej połączonej z programowaniem. Utrwaliliśmy sobie takie pojęcia jak algorytm liniowy, czyli sekwencja instrukcji. Algorytm to opis postępowania krok po kroku w celu osiągnięcia założonego celu.

Zabawy badawcze zawsze wzbudzają ogromne zainteresowanie dzieci. Tym razem grupa badawcza malowała na mleku  zabarwionym barwnikiem spożywczym  dmuchając w słomkę. Próbowaliśmy również wyciągnąć wnioski z przeprowadzonego eksperymentu. Radości z malowania było co niemiara.



Sprawdzanie folderu w poszukiwaniu zdjęć ... OK.
większy obrazek nr 1 większy obrazek nr 2 większy obrazek nr 3 większy obrazek nr 4 większy obrazek nr 5 większy obrazek nr 6 większy obrazek nr 7 większy obrazek nr 8 większy obrazek nr 9 większy obrazek nr 10 większy obrazek nr 11 większy obrazek nr 12 większy obrazek nr 13 większy obrazek nr 14 większy obrazek nr 15 większy obrazek nr 16 większy obrazek nr 17 większy obrazek nr 18 większy obrazek nr 19 większy obrazek nr 20