KODOWANIE „Omiń przeszkody”

Zabawy ruchowe wprowadzające do wydawania poleceń - zapraszamy do zabawy w domu.

WPROWADZANE POLECENIA: do przodu, do tyłu, w prawo, w lewo.

W proponowanej przez nas aktywności pokazujemy jak w ciekawy, angażujący i pobudzający do rozwoju sposób działać z dzieckiem i wspierać go w odkrywaniu świata programowania, we własnym domu . Ćwiczenie wykonujemy parami. Jedno dziecko wydaje polecenia drugiemu tak, aby mogło przejść ustawiony tor przeszkód. Osoba, która pokonuje przeszkody, może wykonywać tylko podane polecenia, natomiast osoba prowadząca musi wydawać je w taki sposób, aby jego kolega nie wpadł na przeszkody. W momencie, gdy dzieci rozpoczynają ćwiczenia z kierowaniem inną osobą powinny stać obok siebie. Takie ustawienie ułatwi dziecku określanie kierunków z punktu widzenia drugiej osoby.

 

 



Sprawdzanie folderu w poszukiwaniu zdjęć ... OK.
większy obrazek nr 1 większy obrazek nr 2 większy obrazek nr 3 większy obrazek nr 4 większy obrazek nr 5 większy obrazek nr 6 większy obrazek nr 7 większy obrazek nr 8 większy obrazek nr 9 większy obrazek nr 10 większy obrazek nr 11